Jednoj djelatnici na šalteru Zagrebačke zračne luke bi trebalo odati priznanje na duhovitom i inteligentnom odgovoru putniku koji je zrakoplovom trebao letjeti, u najboljem slučaju, u prostoru za prtljagu.
Evo što se dogodilo:
Zbog Bure, let na relaciji Zagreb - Dubrovnik je otkazan. Vodič jedne turističke agencije je na šalteru pravio re- booking za svoju poveću grupu nestrpljivih putnika, kada se jedan ljutiti gospodin progurao do šaltera. Bacio je svoju kartu na pult i uzviknuo:
- Ja moram biti na ovom letu i to u prvoj klasi!.
Djelatnica na šalteru je odgovorila:
- Gospodine, žao mi je, prvo moram napraviti rezervacije za skupinu ljudi koja čeka, ako budete strpljivi sigurna sam da ćemo vam na neki način moći izaći u susret.
Ljutiti gospodin nije bio nimalo impresioniran i upitao je:
- Zate li vi uopće tko sam ja!?
Bez oklijevanja, djelatnica na šalteru je uzela mikrofon i kazala:
- Molim cijenjene posjetitelje Zagrebačke zračne luke za trenutak pozornosti. Na terminalu za domaće letove imamao putnika koji ne zna tko je. Ukoliko bilo tko može pomoći u otkrivanju njegova identiteta, molim hitno da se javi na šalter broj 2.
Uslijedio je histeričan smijeh putnika koji su čekali u redu.
pv